#1 2011-01-30 19:40:44

 malinos01

http://www.shinobi-army.pun.pl/_fora/shinobi-army/gallery/2_1294755643.png

Zarejestrowany: 2010-11-18
Posty: 480

Techniki

Dodatkowe artefakty i umiejętności:



Ten klan nie posiada Kekkei Genkai, ale od rangi Jounin nasze bańki stają się odporniejsze(zachowują się jak guma) i dużo szybsze. Dodatkowo od owej rangi możemy robić z nimi co tylko chcemy, a substancje(np. kwas) nie kończą się już. Żeby zniszczyć bańkę potrzeba co najmniej mocniejszego jutsu żywiołu.

Shabondama (しゃぼん玉, Bańki Mydlane) to sekretna, majestatyczna sztuka klanu Utakata. Z racji ich spokojnego usposobienia rzadko się jej używa, jednak jest to widok godzien uwiecznienia. Dziesiątki, a nawet setki malutkich baniek mydlanych odbijających promienie słoneczne i wirujących wokół stworzyciela pozostawiają w umyśle wizję pięknego arcydzieła matki natury i uzdolnionego bańkarza. W warunkach bojowych jest to niesłychanie skuteczna forma walki, głównie z powodu jej szybkości. Z pośród multum mydlanych sfer tylko kilka jest nasyconych, jednak nie da się ich rozróżnić. Na dobrą sprawę niemożliwe jest wykrycie tych aktywnych baniek, więc łatwo też wpaść w pułapkę Utakata. Niezbędnym urządzeniem do ich wytworzenia jest artefakt wykonywany przez samych klanowiczów, po zdobyciu odpowiednich umiejętności i materiałów. Jest to mechanizm rurki i zbiornika na wcześniej przygotowany płyn, czasami mieszany z różnymi truciznami, dla zwiększenia efektu. Poniższe techniki nie wymagają pieczęci.

Renkinjutsu (錬金術, Alchemia) to klanowa sztuka wspomagania baniek mydlanych. Polega ona na preparacji różnych substancji i trucizn aplikowanych do nasyconych baniek. Pomaga to osiągać różne, zdumiewające i przede wszystkim, zaskakujące efekty wobec nie oczekujących wiele od mydlanej bańki przeciwników. Trujące bańki można zarówno wykorzystywać do pochwycenia adwersarza i powolnego podtruwania go, albo do zwyczajnych, malutkich egzemplarzy sprawiając, że wybuchają kleistą mazią albo oślepiającym pyłem. Do mieszania substancji wymaga się znajomości atutu Jisshitsu Mazari. Substancje, oprócz małych i dużych sfer można połączyć nawet z bańkowymi mirażami, które uwalniają składniki po zniszczeniu.
Wymagania: ranga Chuunin

http://i50.tinypic.com/1zmpdvp.jpg
Shabon Ibitsu
"Mydlana Relikwia"
Relikwia stosowana przez Utakata do tworzenia baniek mydlanych, z których dalej wykonują przeróżne techniki. Składa się ona z drewnianego pojemniczka, zazwyczaj trzymanego u pasa, pod kimono, oraz drewnianej rurki ze specjalnego gatunku drzewa stalowego, które wykazuje się niebywałą twardością (kilkukrotnie twardsze od dębu, dzięki czemu może konkurować ze stalą). Członek klanu musi sam zdobyć odpowiednie składniki i wykonać przyrząd, który staje się później niczym część jego własnego ciała.

http://i49.tinypic.com/szctas.jpg
Sekkennoawa
      "Mydlina"
      Nic wielce szczególnego. Specjalna receptura klanowa, dzięki której można tworzyć płyn z którego tworzy się wytrzymałe i zdolne do nasycenia Chakrą bańki. Jest to, można powiedzieć, amunicja Utakata. Jest to jedyna substancja, do której nie wymaga się atutu Jisshitsu Mazari.

http://i45.tinypic.com/21c9pg1.jpg
Kibaku Jisshitsu
"Wybuchowa Substancja"
Podstawowy specyfik każdego Utakata, to niewielka ilość proszku aktywowanego Chakrą. Nosi się go w specjalnym pojemniczku i nabiera niewielką ilość na rurkę, przed stworzeniem bańki. Eksplozja jest malutka, jednak wystarcza do zadania jakichś tam obrażeń. Obszar starczy tylko na jednego przeciwnika na raz, jednak w porównaniu do ceny i łatwego dostępu, wybuchowa substancja jest bardzo opłacalna. Z racji niewielkiej, nabieranej ilości, pojemniczka starcza na dziesięć użyć.

http://i47.tinypic.com/21d53cz.jpg
Santouhana Jisshitsu
"Substancja Żrącego Kwiatu"
Jedna z bardziej podstawowych substancji bojowych. Jest to mieszanka mydlin i słabego kwasu, powodującego oparzenia w miejscu zetknięcia się ze skórą. Nie jest to może szczyt alchemii, jednak zawsze daje te kilka ran więcej, zaś w przypadku masowego użycia baniek, może narobić kłopotów. W przeciwieństwie do pozostałych substancji, wymaga się go bardzo mało, przez co jedna buteleczka starcza nawet na dziesięć użyć.


http://i46.tinypic.com/2wphv1j.jpg
Netoneto Jisshitsu
"Kleista Substancja"
Substancja tworzona w formie maści, w której macza się rurkę przed nabraniem mydlin. Po wydmuchaniu, jedna, nasycona bańka zostaje wymieszana z zielonkawym klejem, którego celem jest powierzchnia płaska, do której przeciwnik przykleja się, zazwyczaj nogami, gdyż w gęstej trawie specyfik bardzo ciężko dostrzec. Oczywiście w walce można różnie go używać i w zależności od tego, można uzyskać inne stany postaci, niż ten bazowy. Chodzi tutaj o unieruchomienie rąk, lub nawet całego ciała w przypadku Bańkowego Mirażu.


http://i50.tinypic.com/2ljm1lk.jpg
Mekurumeku Jisshitsu
"Oślepiająca Substancja"
Substancja w formie proszku. Przed wydmuchaniem bańki miesza się rurką w specjalnym pudełeczku dzięki czemu na końcówkę urządzenia nanosi się odrobina pyłu, która razem z mydlinami daje sferę, która po zetknięciu z jakimś przedmiotem wybucha drażniącym gazem. W przypadku kontaktu z oczyma, osoba trafiona zostaje oślepiona na krótki czas. Pojemniczek starcza na dziesięć użyć.

Tokeru Jisshitsu
"Substancja Rozpuszczająca"
Substancja stosowana zarówno w przypadku baniek nasyconych zwykłych, jak i tych mających na celu pochwycenie celu. W odróżnieniu do pozostałych specyfików, ten jest połączony z mydlinami, dzięki czemu samo zamoczenie w nim sprawia że bańka jest trująca. Jest to czarny płyn, którego starcza na dziesięć użyć.


Techniki rangi D

http://i45.tinypic.com/21o7iwl.jpg
HiJutsu: Shabon Makiokoshi no Jutsu
"Sekretna Technika: Technika Baniek Stworzenia"
Chakra: 0
Podstawowa, elementarna technika wyjściowa do wszystkich pozostałych. Po napełnieniu drewnianego przyrządu specjalnym płynem, wydmuchuje się przezeń powietrze wypełnione Chakrą, które razem ze specyfikiem i elementem Suiton, powołuje do życia dziesiątki, a nawet setki niewielkich baniek dryfujących wokół stworzyciela. Samo zmiksowanie elementów nie kosztuje praktycznie żadnej energii, jednak meritum tej techniki są nasycone bańki. Jest to bańka, która została poddana Chakrze i Utakata jest w stanie ją kontrolować i wykorzystywać do kolejnych technik. Jest to jeden z najgroźniejszych aspektów stylu walki tego klanu, gdyż nie wiadomo, które sfery są nasycone, a które nie. Technika może powstrzymać kunai, shurikeny i senony.


http://i45.tinypic.com/27y7fjd.jpg
      HiJutsu: Hageshi Shabon no Jutsu
      "Sekretna Technika: Gwałtownych Baniek Technika"
      Chakra: 0
      Pierwsza ofensywna technika klanowa. Wymaga stworzonych wcześniej nasyconych baniek, które używa się zarówno do tej, jak i pozostałych zdolności. W tym wypadku, użytkownik oddziałuje energią na wybrane przez siebie sfery, po czym 'rozkazuje' im udać się w kierunku wyznaczonego celu. Oczywiście mydlana bańka nie jest w stanie wyrządzić jakichkolwiek szkód, jednak zawarte w nich ciśnienie już tak, chociaż i tak są to niewielkie zadrapania.
     

http://i50.tinypic.com/240wrvn.jpg
      HiJutsu: Shabon Me no Jutsu
      "Sekretna Technika: Mydlanych Oczu Technika"
      Chakra: 200
      Alternatywne użycie nasyconych baniek. Z powodu napełnienia Chakrą, twórca doskonale wie, gdzie znajdują się jego 'dzieci' i jest w stanie poczuć gwałtowny ruch nimi poruszający. Nie jest to może doskonała technika zwiadowcza, jednak utrudnia zaskoczenie klanowicza Utakata. Z racji na krótki zasięg działania, bańki są efektywne jedynie na obszarze tych dziesięciu, piętnastu metrów, ale często jest to wystarczająco dużo, do uniknięcia śmierci o włos. Z racji na prędkość sfery, która nie jest oszałamiająca, do efektywnego wykorzystania zdolności potrzeba trzech do czterech baniek.


http://i49.tinypic.com/yjfjr.jpg
Jisshitsu Mazari
"Mieszanie Substancji"
Chakra: 1000
Umiejętność uczona nawet tych młodszych adeptów sztuki Utakata. Polega ona na zdolności mieszania substancji mydlanej z różnymi truciznami w taki sposób, że obie zachowują swoje właściwości. Jest to powodem, dla którego starsi przedstawiciele klanu noszą ze sobą kilka pojemników z substancjami. Taki roztwór można wykorzystać zarówno do zwykłego uderzenia bańkami, jak i podczas schwytania przez nie. W tym drugim przypadku, obrażenia nalicza się co turę. Jeden flakonik, po zmieszaniu, starcza na pięć mydlanych, trujących sfer.
Wymagana Trucizna
   
Techniki rangi C

http://i45.tinypic.com/2bb2fq.jpg
      HiJutsu: Shimeri Shabon no Jutsu
      "Sekretna Technika: Duszącej Bańki Technika"
      Chakra: 2000
      Przydatna w walce z uporczywymi przeciwnikami, technika blokująca możliwość oddychania. Polega ona na aktywowaniu nasyconej bańki i skierowaniu jej w kierunku głowy adwersarza. Po takim zabiegu, wokół niej tworzy się sfera wypełniona wodą, która skutkuje stopniowym uduszeniem się złapanego celu. Jedynym sposobem uwolnienia się jest znokautowanie Utakata albo sprawienie, że wyczerpie mu się Chakra. Bańkę można przebić też artefaktami lub pozbyć się jej kawarimi.
     

http://i48.tinypic.com/b3wp6x.jpg
      HiJutsu: Noritori Shabon no Jutsu
      "Sekretna Technika: Pojmującej Bańki Technika"
      Chakra: 1000
      Bardzo użyteczna technika suplementarno/ofensywna. Podobnie jak w przypadku duszących baniek, tutaj również trzeba aktywować sferę i zbliżyć do przeciwnika, a następnie powiększyć i pojmać go do środka. W przeciwieństwie do poprzedniczki, ten wariant nie dusi i nie odbiera dopływu powietrza, ale unieruchamia ciało adwersarza. Atakując od wewnątrz, substancja wydaje się mieć konsystencję gumy i mało co jest ją w stanie przerwać.
      Typ Techniki: Dystansowa (Krótki Zasięg)
     

http://i48.tinypic.com/312fotd.jpg
HiJutsu: Shabon Nigemizu no Jutsu
"Sekretna Technika: Bańkowego Mirażu Technika"
Chakra: 200/1
Sprytna technika, która potrafi nieźle zdezorientować przeciwnika i zyskać przewagę w walce taktycznej. Polega na wydmuchaniu bańki, która przybiera kształt właściciela, co więcej, nawet jego ubranie, kolor, a także imituje jego ruchy. Jej defektem jest to, że nie może ruszać się z miejsca, zaletą zaś, że może powstać praktycznie wszędzie w określonym obszarze, gdyż twór pojawia się tam, gdzie doleci bańka. Zakłada się, że w czas tworzenia techniki wlicza się również obszar, który pokonać ma bańka.


http://i47.tinypic.com/1zfpowm.jpg
HiJutsu: Ryokou Shabon no Jutsu
"Sekretna Technika: Bańki Podróżnej Technika"
Chakra: 500/1
Jedna z dodatkowych technik, wymyślonych do celów innych niż walka. Ta akurat jest doskonała do przemieszczania się na dużych odległościach. Polega na zmieszaniu większej ilości energii z płynem, w czego efekcie powstaje bańka wielkości człowieka, do której Utakata może wejść i w niej się przemieszczać, nawet w powietrzu. Minusem tej zdolności jest to, że on sam nie może będąc wewnątrz atakować, a i środek transportu może został raczej łatwo zniszczony.


http://i50.tinypic.com/28lvvj6.jpg
      HiJutsu: Fukashi Shabon no Jutsu
      "Sekretna Technika: Niewidzialnej Bańki Technika"
      Chakra: 500
      Dodatkowe rozwinięcie bańki podróżnej, które pozwala na zakamuflowanie swojej prezencji wewnątrz. Po odpowiednim nasyceniu Chakrą, mydlina zaczyna odbijać słońce, a w efekcie czego, przestaje pokazywać to, co jest w środku niej. Sama sfera jest dość ciężka do zauważenia na czystym niebie, zaś dodatkowe ukrycie się sprawia, że praktycznie niemożliwym staje się dostrzeżenie Utakata podróżującego tym wymyślnym sposobem.
     
http://i50.tinypic.com/1zmpdvp.jpg
HiJutsu: Boubi Shabon no Jutsu
"Sekretna Technika: Ochronnej Bańki Technika"
Chakra: 1000
Jedna z niewielu technik w arsenale Utakata, która może uchodzić za defensywną. Polega na stworzeniu dużej bańki wokół siebie i ewentualnie innych, znajdujących się w pobliżu osób. Sfera chroni przed niewielką ilością obrażeń, jako mydlina nie jest może wytrzymała, jednak technika sama w sobie jest szybka i pozwala zabezpieczyć się w nagłych wypadkach. Niezależnie od tego, ile obrażeń przyjmie obrona, rozpada się w tym samym poście, w którym wchłonie jakiekolwiek.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl