#1 2011-01-30 19:24:51

 malinos01

http://www.shinobi-army.pun.pl/_fora/shinobi-army/gallery/2_1294755643.png

Zarejestrowany: 2010-11-18
Posty: 480

Techniki

http://i26.tinypic.com/bgp64i.jpg
Sugoi Hebi znaczy dosłownie wspaniały wąż. W Anime nazywany nim był Orochimaru. Charakteryzował się wężowymi oczami bladą skórą i giętkim, długim wężowym językiem. Większość z jego technik związana była z wężami. Pod wpływem eksperymentów sam potrafił zmienić się w węża. Dodatkową cechą była "nieśmiertelność". Ale nie odporność na śmierć, a raczej coś w rodzaju życia wiecznego. Orochimaru potrafił przejmować cudze ciała przedłużając tym samym swój żywot na świecie. Wraz z ciałem zyskiwał też umiejętności poprzedniego użytkownika ciała. Do tego wszystkiego dochodzi naprawdę błyskawiczna regeneracja(rany zamykają się po poście). Węże i my jesteśmy całkowicie odporni na raniące powłoki bijuu i ciosy taijutsu, gdyż jesteśmy jakby z gumy. Jesteśmy odporni na Genjutsu(dzielimy chakrę z wężami) i trucizny.

Każdy członek klanu otrzymuje Kusanagi jako artefakt klanowy.

__________________________________________

Każdy posiadacz "Sugoi Hebi" posiada automatycznie pakt z Wężami, a technika przyzwania kosztuje o 1/2 mniej.

Techniki rangi D

Akuzetsu
http://img376.imageshack.us/img376/6127/kouzetsuakkenaiwq4.jpg
Technika pozwala dowolnie wydłużać swój język.
Chakra: 0



Techniki rangi C

Sen'eijashu
http://img359.imageshack.us/img359/8140/seneijyashuukk4.jpg
Przydatna technika węży. Z rękawa wypuszczamy od 3 do 6 węży. Dzięki temu możemy łatwiej dosięgnąć wroga, lub go zatruć gdyż węże te mają w sobie truciznę.
Chakra: 0


Hebi Bunshin no jutsu
http://img233.imageshack.us/img233/429/hebibunshinnojutsu.png
Hebi Bunshin to klon stworzony z węży. Po zaatakowaniu naszego ciała rozpada się ono na grupkę węży. Klon może wykonywać techniki użytkownika.
Chakra: 500/1


Nan Kaizou (no Sugoi Hebi)
http://senpuu.net/fotki/tech/kaizou.jpg
Nie jest to typowe Nan Kaizou. Podczas gdy zwykły użytkownik tej techniki potrafi rozciągnąć swoją kończynę do 5 metrów tutaj jest jedna wielka różnica. Orochimaru potrafił wydłużyć swoją szyję na niewyobrażalną odległość. Nie da się określić jego możliwośći ale z łatwością wyciągał szyję na 5 piętro.
Chakra: 0


Jagei Jubaku
http://img170.imageshack.us/img170/1087/jageijubaku.png
Z obu rękawów wylatują dość spore białe węże i oplątują się w okół przeciwnika. Skuteczna technika by zapobiec czyjemuś choremu zapałowi do walki. Węże poruszają się błyskawicznie i nie są widoczne gołym okiem.


Hebisode
http://img35.imageshack.us/img35/9020/hebinosode.png
Z rękawa wychodzi nam gruby wąż który może opleść przeciwnika, po chwili wąż staje się już naszą ręką.
Chakra: 0


Techniki rangi B

Sen'ei Tajashu
http://img512.imageshack.us/img512/9444/seneitajashu.jpg
Lepsza wersja Sen'eijashu. Tutaj z rękawa wypuszczamy od kilkunastu, a nawet do kilkudziesięciu węży, zależy to od posiadanej Chakry używającego. Technika ma duży zasięg, więc trudno jej uniknąć. Jad węży jest bardzo trujący.
Chakra: 0


Hoku Hebi
http://img390.imageshack.us/img390/5483/hokuhebicb4.png
Technika wężowego Sannina. Nasze nogi zamieniają się w ogon dzięki któremu poruszamy się niesamowicie szybko i zręcznie w linii prostej.
Chakra: 1000


Techniki rangi A

Hebi Kentai no Jutsu
http://i28.tinypic.com/10n5id0.jpg
Bardzo przydatna technika. Pozwala nam za pomocą węży wychodzących z naszego ciała połączyć na wpół przecięte ciało bądź odcięte kończyny. Kończyna czy też cześć ciała odzyskuje tą samą sprawność jaką miała przed odcięciem.
Chakra: 0



Techniki rangi S

Shiro Hebi no jutsu
http://img26.imageshack.us/img26/6664/shirohebinojutsu.png
Technika wężowego Sannina. Zmienia on postać w ogromnego białego węża, który sam jest stworzony z węży. Nie jest dla niego problemem zjedzenie lub zgniecenie przeciwnika. Z każdej części wykonujący może wypuścić chmarę węży.
Chakra: 10.000


Hebi Saisei no jutsu
http://img144.imageshack.us/img144/1368/hebisaiseinojutsu.png
Ta technika pozwala Orochimaru doświadczyć całkowite odrodzenie jego fizycznej formy. Jeśli znaczna część jego ciała zostanie uszkodzona w bitwie(np: strata ręki), w jego ustach pojawia się On i wyrzuca skórę jego byłego ciała. To nowe ciało nie odniesie uszkodzeń poprzedniego wcielenia; jakkolwiek użycie tej techniki wydaje się znacznie osłabiać go. Limit użyć na walkę: 3.
Chakra: 0


Mandara no Jin
http://img26.imageshack.us/img26/674/mandaranojin.png
Jedna z najtrudniejszych technik związanych z wężami. Z własnych ust wypluwamy tysiące węży. Każdy wąż z pyska wysuwa katanę.
Chakra: 5000

[img]Kuchiyose: Edo Tenseihttp://senpuu.net/fotki/tech/kuchiyose%20edo%20tensei.jpg[/img]
Odmiana techniki przywołania, w której przywołuje się zmarłe postacie. Aby doszło to do skutku, należy poświęcić ciało ludzkie, w które potem wejdzie przywołana dusza z zaświatów. Jest to zakazana technika, którą opanować mogą tylko wybitni. Wymagane ciała osób, które chcemy przywołać. Ciała mają nieograniczoną chakrę i potrafią się regenerować. Wlasciciel cial, czyli ten ktory je przyzwal musi byc na terenie walki. Możemy przyzwać max 6 ciał edo na jedną walkę. Gdy jedno z ciał zostanie zniszczone w jego miejsce można przyzwać inne ( bądź jedno z ciał można po prostu odwołać i w jego miejsce przyzwać inne )
Chakra: 10.000/1Techniki Rangi S+

Yamata no jutsu
http://img252.imageshack.us/img252/8281/yamatanojutsu.png
Najpotężniejsza ofensywna technika Sugoi Hebi. Użytkownik dzięki temu jutsu zmienia się w wielkiego, wielkości najwyższych gór, ośmioogoniastego węża o ośmiu głowach. Co więcej, użytkownik jest w stanie pojawić się w paszczy którejś z głów i stamtąd, z bliskiego dystansu bądź na inny sposób zaatakować przeciwnika. Co ciekawe, każda z głów po odcięciu odradza się, dając efekt hydry. Hydra jest niezwykle odporna na wszelkie ataki i potrafi absorbować chakrę.
Chakra: 10.000


Fushi Tensei
(Wymagane: przemiana Shiro Hebi)
http://img2.imageshack.us/img2/1996/fushitensei.png
Jedyną osobą, której udało się opanować tą technikę jest Orochimaru. Jutsu zaliczane jest do jednych z zakazanych technik. Dzięki niej można bardzo łatwo oszukać śmierć. Opanowanie Fushi no Jutsu wymaga sporo cierpliwości. Uczniowi Trzeciego zajęło to kilka lat. Można powiedzieć, że ta technika gwarantuje życie wieczne. Osoba upatruje ofiare, która posłuży mu za "pojemnik" i może w niej żyć do kolejnej zamiany. Z poprzedniego ciała zostaje przeniesiony umysł, natomiast zwłoki nie nadają się już do użytku. Jedynym mankamentem jest to, że ciało można zmieniać tylko raz na trzy lata.
Gdy przejmujemy czyjeś ciało zyskujemy jedynie jego zdolności takie jak KG, Umiejętności Wrodzone, Umiejętności. Nasza natura chakry czy też specjalizacje zostają bez zmian, gdyż jest to jakby zawartość naszej duszy nie ciała. Zdobyte w ten sposób KG nie pobierają chakry.
Wchodzimy w konkretne ciało, czyli gdy przejdzie się do ciała shinobi z sharinganem dwułezkowym, taki sam się ma póki nie spełnimy wymagań na wyższy poziom.

Od teraz techniki można użyć tylko raz w miesiącu nie częściej aby przejąć KG i UM. Podczas walki można użyć nieograniczonej ilości UM i 3 KG ( prócz doujutsu gdyż je może posiąść każdy user i KG podstawowego czyli KG Hebi ).
Chakra: 10.000

Do tej techniki jest wymagany 1lvl KG Hebi

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl