#1 2011-01-27 13:09:05

 malinos01

http://www.shinobi-army.pun.pl/_fora/shinobi-army/gallery/2_1294755643.png

Zarejestrowany: 2010-11-18
Posty: 480

Techniki

Każdy członek klanu otrzymuje za darmo specjalny klanowy wachlarz. Jest on niezwykle wytrzymały i poręczny.

http://images28.fotosik.pl/251/487ec9aad606ad93.png
Uchiwa Ikusa
Styl walki. Polega na ciosach wachlarzem (złożonym) o górne partie ciała przeciwnika. Ciosy wyprowadzane są głównie z nad głowy, ale także z boków i od dołu.
Chakra: 0

http://images28.fotosik.pl/251/00ac0acaa18ff64d.png
Uchiwa Karakuri
Użytkownik rozkłada wachlarz całkowicie, po czym wbija go w ziemię i chowa się za nim. Kumulując chakrę na papierze/płótnie utwardza je. Taka „tarcza” jest w stanie zasłonić kilka ataków, a gdy jej wytrzymałość spada do poniżej zera wachlarz niszczy się.
Chakra: 1000

http://images26.fotosik.pl/251/04de9f1f6515b7da.png
Uchiwa Appa Atari
Jest to prosty cios, wyprowadzony z powietrza, jednak wachlarz wzmacniany jest także chakrą, aby zadał więcej obrażeń.
Chakra: 500


http://images32.fotosik.pl/315/b48d59083626d0f5.png
Sanjuu Uchiwa Karakuri
Technika, albo raczej kombinacja do wykonania w min. 3 osoby, bądź wraz z klonami. Polega na stworzeniu „trójkąta” przy pomocy Uchowa Karakuri, którego wytrzymałość jest znacznie wyższa niż poprzedniczki.
Chakra: 3000

http://images24.fotosik.pl/251/882e5e51a6a7014a.png
Hoshi Jutsu, Ichi no Hoshi
Pierwsza technika gwiazd. Użytkownik kumulując chakrę na wachlarzu może uwalniać ją w postaci fal powietrza, jednak na tym stadium są one dość słabe. Ta technika wymagana jest do wszystkich pozostałych z tego „zakresu” jako aktywna.
Chakra: 500

http://images33.fotosik.pl/323/115da2fe965da930.png
Kaze Kawarimi no Jutsu
Technika podobna do zwykłego kawarimi, jednak jej szanse na „uniknięcie” są wyższe. Ciało użytkownika, gdy zostanie zaatakowane, po prostu się „rozwiewa” by wrócić do normalnej formy już w innym miejscu.
Chakra: 1000

http://images24.fotosik.pl/251/c98e78752b1e7bb4.png
Kaze Dekata
Sposób poruszania się. Użytkownik chakrą wpływa na swoje ciało, staje się ono bliższe z wiatrem, dzięki czemu porusza się szybciej(+15 do szybkości).
Chakra: 2000

http://images33.fotosik.pl/323/2ab07f3ba9c2f05e.png
Kaze Touben
Użytkownik wysyła kilka fal powietrza, które wpierw kierują się ku ziemi. -/+ metr nad ziemią „zawracają” i lecą ku użytkownikowi/celowi. „Podtrzymując” go od dołu amortyzują upadek.
Chakra: 3000

http://images31.fotosik.pl/323/d4a6163627723950.png
Kaze Katto
Użytkownik wysyła falę powietrza, która trzyma się blisko ziemi i skierowana jest w nogi przeciwnika. Jeżeli trafi to jest w stanie przewrócić cel, a przy tym zadaje obrażenia.
Chakra: 2000

http://images33.fotosik.pl/323/e086a16156204eb9.png
Hoshi Jutsu, Ni no Hoshi
Drugie stadium „Hoshi Jutsu”. Tym razem chakra kumulowana jest w dwóch gwiazdach, a obrażenia i celność wzrastają. Używając tej techniki możemy używać też technik pierwszej gwiazdy.
Chakra: 4000

http://images25.fotosik.pl/249/5f6c4fb2c440abfe.png
Kaze Jiten
Użytkownik wysyła falę powietrza w postaci wiertła, które obraca się dość szybko wokół własnej osi.
Chakra: 5000

http://images32.fotosik.pl/315/4196c125ab9d4f11.png
Kaze Nami
Technika może być wykonana nawet z zamkniętym wachlarzem. Użytkownik rozsyła wokół siebie falę wiatru, która nie dość, że atakuje wszystkich wokół, to jeszcze jest w stanie powstrzymać broń miotaną.
Chakra: 1000

http://images24.fotosik.pl/251/582ad1d072e977d4.png
Kaze Sousaku
Użytkownik rozsyłając swoją chakrę w podmuchach wiatru, które roznoszą ją na dany obszar, jest w stanie wyczuć przeciwnika po jego chakrze, bądź ruchu, oddychaniu.
Chakra: 10.000(efekt do końca walki)

http://images33.fotosik.pl/323/5089fbf40aac7f2b.png
Kaze Enjin
Technika polega na zaatakowaniu przeciwnika kilkoma falami w kształcie kół. Stosując tę technikę do środka „obręczy” wrzuca się przeważnie broń miotaną. Pęd powietrz podnosi celność jak i jej obrażenia.
Chakra: 500/1

http://images24.fotosik.pl/251/bb7f018a24deb665.png
Kaze Ryu
Użytkownik wysyła falę powietrza, która zmienia się w smoka. Takim smokiem można sterować, a nawet atakować nim po kilka razy.
Chakra: 5000

http://images30.fotosik.pl/251/00f8bf646b6dc6d9.png
Hoshi Jutsu, San no Hoshi
Ostatnie stadium Hoshi Jutsu. Tym razem chakra kumulowana jest w trzech gwiazdach. Używając tego stadia możemy używać wszystkich technik.
Chakra: 5000

http://images32.fotosik.pl/315/190d4546ceb84c77.png
Kaze Kangoku
Użytkownik tworzy fale powietrza, które uderzywszy w przeciwnika z różnych stron zamykają go w powietrznym więzieniu o wyglądzie tornada, z którego bardzo trudno się wydostać, możemy jedynie liczyć na to, że użytkownikowi zabraknie chakry, żeby je utrzymywać.
Chakra: 15000/5000

http://images30.fotosik.pl/251/8e4c2b85a87ee7e8.png
Kaze Kujiku
Użytkownik wysyła trzy fale powietrza, które uderzywszy wroga z różnych stron miażdżą go.
Chakra: 15.000

http://images34.fotosik.pl/316/b73f7ee169b24e16.png
Shukai Sou
Jedna z zakazanych technik, ze względu na obrażenia, a także szkody, jakie zostawia po sobie. Użytkownik kilkoma machnięciami wachlarza tworzy wokół siebie pandemonium, które przewiewa nawet chmury. Wysyłają chakrę do podmuchów jest w stanie zniszczyć wszystko na danym terenie.
Chakra: 45.000

Kuchiyose: Kiri kiri Mai
Jutsu to polega na przyzwaniu za pomocą wachlarza łasicy, która wytwarza ogromny huragan(wielokrotnie przewyższający Dai Kamaitachi) niszczący i szatkujący wszystko na swej drodze. Po użyciu tego jutsu w ziemi zostaje jedynie ogromny krater. Zasięg tego ataku to nawet 100m.
Chakra: 50.000

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plmaterace janpol materace hilding Kurs angielskiego